Sminktjuv

Här om dagen nämnde en dagiskompis till Tilde att Tilde hade glömt sitt "läppstift" på dagis... Jag tänkte då att det är hennes Hello Kitty "lypsyl" som hon hade haft i fickan. Funderade inte så mycket över det untan tyckte att Tilde fick skylla sig själv lite för att hon tar med sig sånt till dagis. När jag idag skulle hämta henne ligger det i hennes fack en mycket välbekant förpackning... nämligen mitt röda Loreal Glossy shine! Blir irriterad och tar upp det med Lilla fröken Tjuv, att det faktisk är mammas och att hon INTE får ta med sig det till dagis! Då kommer samma dagiskompis som först avslöjade stölden och hemligheten och säger:" Men vi hittar inte det lila..." Suck!!! Min lilla prinsessa har alltså tjuvat BÅDA mina glossy shine. Vad gör man??? Tilde fick sig en liten utskällning till och hon lovade att aldrig ta mammas smink igen... Min undran efter detta är: Hur kunde hon nå upp till översta hyllan i badrumsskåpet? (såvida hon inte stod i handfatet...)

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Hennes gudmor kanske borde tukta upp henne lite...

2009-11-13 @ 17:31:55
URL: http://blogg.passagen.se/julietteisback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0