På två månader...

...har jag inte skrivit här! Fy skäms! I och för sig gör det väl inte så mycket, det få ju liksom inte bli ett tvång att skriva... Ska återge lite händelser med bilder nästa gång jag har den datorn där bilderna finns, men nu blir det bara ett levnadstecken ;-) Har hunnit med allt ifrån en liten minisemester med min mor och Tilde, shopping i Ullared, en mindre operation, sjukskrivning i fyra (härliga) veckor till att nu åter vara på plats på jobbet. Men som sagt, bilder kommer... Kram på er! 


Kommentarer
Postat av: faster

Äntligen är bloggen igång, visst får det inte bli ett tvång att ständigt uppdatera men jag har saknat den där inblicken i era liv.

Kramar från Stockholm

2009-11-17 @ 12:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0