Tiden springer ifrån mig...

Veckorna bara rusar iväg... Det känns som om det nyss var jullov, för att sen bli sportlov och snart påsklov! Jag märker att jag inte hänger med längre...
   Helgen som kommer lär inte heller bli en lung helg för eftertanke, eftersom det blir kalas i dagarna två. Lilla Maltebus fyller 2 år! Det är helt makalöst vad tiden går...
  I helgen måste det även fixas och planeras en del eftersom vi ska iväg på en minisemester med alla barnen och två familjer till. Vi ska till Furudal för att under ett par dagar åka till Orsa och lära barnen åka alpint. det ska bli urmysigt och roligt, även om det kommer att bli lite tjo och tjim på alla barn... vi blir 6 vuxna och 8 barn som ska trängas i en liten stuga...  
   Men det är ett par dagar kvar tills dess och nu återstår en arbetsdag innan jag får ta helg...

Kommentarer
Postat av: Helena

Nu är det inte många timmar kvar till helgen! Iaf inte för min del, du kanske redan tagit ledigt?

2009-03-13 @ 10:55:41
URL: http://helenamariacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0