Sista dagarna

Nu är det verkligen inne på slutspurten! Jobbar idag, tisdag, och imorgon för att sen få vara ledig i ca.8 veckor. Är det inte helt underbart?

Dagarna ska tillbringas med barnen och andra lediga mammor med barn som jag inte har hunnit träffa på evigheter. Hoppas bara att det blir lite mer sommarlikt väder med lite värme så vi kan vara ute mycket och vara nere vid sjön och plaska... Bada är nog barnens favoritaktivitet under sommaren och att gå till Parken Zoo (vilket de redan har gjort säkert 7 gånger bara i år...)

Finns det några bra förlag på aktiviteter som passar att ta med barnen på (som inte ruinerar mig) så ge gärna lite förslag. Börjar bli lite trött på Parken Zoo...!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Jag ska ta det lugnt efter helgen....ska bara fixa till bebisen då...Ett hett tips är att gästa bersån med lekpark på Smedjegatan...Har hört att det ska vara så trevligt där. Puss puss

2009-06-10 @ 22:27:03
URL: http://blogg.passagen.se/julietteisback
Postat av: Kristin

Jag har också hört talas som stället. Visst finns det fika där??? Vi kommer!

2009-06-10 @ 22:37:04
URL: http://maltebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0