Nu närmar sig ledigheten med stormsteg

Nu är det nerräkning på riktigt!!! Idag har jag varit iväg med mina studenter till Skjulsta och grillat, trevligt men otroligt kallt! Vart har sommaren tagit vägen? Imorgon är det avslutning för våra ettor och tvåor och på lördag, studenten. Sen är det endast tre arbetsdagar kvar innan jag äntligen får gå på ledighet. Men det gäller väl att ta en dag i taget och försöka anstränga sig för att göra sitt jobb, i alla fall hyfsat bra, de sista dagarna. Motivationen är inte direkt på topp!

Nu ska vi ta foto på hela arbetslaget och göra ett ploj-kort till våra elever som lämnar oss... och efter det ska jag till njurläkaren (hemska tanke!!!) Undrar om jag blir fortsatt sjukskriven? Kan man vara det, sjukskriven på ett sommarlov???


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller mina tummar för att det går bra hos läkaren... KRAM

2009-06-04 @ 13:24:09
URL: http://lak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0