Har jag två döttrar eller...?

Satt och tittade på bilder tagna i helgen och hittade ett par kort där Tilde har hjälpt sin bror att se ut som henne... Eftersom Tilde ville ha tofs och kitty-spänne så ville så klart Malte det också. Det blev hur kul som helst eftersom de även hade likadana tröjor på sig...


Syskon lika som bär !!!

                     
                                           Malte 2 år                                                    Tilde 4 år

Jag har väl tyckt att de ser lika ut ibland med vissa grimarser, men att det ändå är en stor skillnad på dem. Jag tror att jag från och med nu inse att de ÄR rätt lika... Om inte annat måste Malte klippa sig snart!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilka fina flickor du har! :-)

2009-06-03 @ 20:43:37
Postat av: Moster Mia

Världens sötaste!

2009-06-04 @ 09:43:53
URL: http://blogg.passagen.se/julietteisback
Postat av: Cecilia

De är ju för söta dina barn!

Kram

2009-06-09 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0