Tildes prinsess-kalas

Så var det äntligen dags att ha kalas. Tilde tycker att den här veckan har varit olidligt lång innan det var dags att samla alla prinsessor! Men idag var det dagen D. Tilde hade bestämt menyn som bestod av korv med hembakat bröd, som hon själv hjälpt till att forma, och en Barbie-tårta till fika. Självklart skulle det även fiskas godis! Jag frågade henne innan kalaset om hon ville att de skulle ha någon lek/aktivitet på kalaset. Men hon tyckte att det räckte med att äta och öppna presenter! En bra och lyckad eftermiddag blev det i alla fall och Tilde var supernöjd över alla presenter. Tack!


En stilstudie av prinsessor!
                     

En bild av Barbie-tårtan! (Måste bara skryta lite med att den väckte en hel del beundran hos tjejerna!) 

                  

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att kalaset blev lyckat! Måste säga att tårtan imponerar stort på även mig.. helt suverän prinsesstårta ju! :)

2009-01-19 @ 11:56:51
URL: http://lak.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Du är ju galen! När du är trött på att vara lärare får du starta konditori!

2009-01-19 @ 15:20:53
URL: http://blogg.passagen.se/julietteisback
Postat av: Anonym

Vilken tårta!! det finaste jag sett tror jag, är det konditorgener tro?

Kramar

2009-01-19 @ 16:55:12
Postat av: Helena

Oj vilken tjusig tårta!! Blir de se där fina bara av konditorgenerna, eller står du hemma varje kväll och övar;)

Och, jo, jag vill naturligtvis vara med och scrappa även i fortsättningen, vi har bara inte varit så friska på sista tiden:(

2009-01-19 @ 20:10:06
URL: http://helenamariacecilia.blogg.se/
Postat av: Therese

Nästan tur att Saga var sjuk. För om vi var där så skulle hon säkerligen kräva en liknande tårta när hon fyller år. Jag vet inte hur det skulle gå till? Kram T

2009-01-22 @ 22:17:33
Postat av: EmE

Härlig tårta!!!

2009-01-28 @ 15:27:28
URL: http://livetsskafferi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0