Sjukt...

Har varit hemma med en sjuk Tilde nu ett par dagar och idag var hon äntligen feberfri. Hon insjuknade i torsdags så det har varit en långdragen febertid... Men idag var det fullt ös så imorgon blir det dagis! Även lilla maltebus fick vara hemma idag eftersom Pioter var bortrest, så orkade jag inte iväg och lämna Malte på dagis. Istället stannade vi länge i sängen och tog det lugnt. Klockan 17 klev Malte ur pyjamasen för ett kvällsbad vilket säger en del om dagen... Det blev en hel del böcker lästa och lek med bilar, men även lite smyckespyssel. Var på pysselkväll igår på öppna förskolan och fick mig lite inspiration som jag var tvungen att göra något med när Malte sov middag. Några av dagens resultat (plus det från igår):
  
                        

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Jag är aspirant på det med det stora hjärtat! Mycket fint! Kommer inte på söndag..mor o far kommer hit. kram

2009-01-28 @ 14:12:26
URL: http://blogg.passagen.se/julietteisback
Postat av: EmE

Hej!

Hittade hit...

Vad tråkigt med sjuka barn! Hoppas att de kryar på sig. Förrestn vilka fina halsband du gör:) / Emelie

2009-01-29 @ 20:30:50
URL: http://livetsskafferi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0