Nya skor

Var på stan igår och tittade på nya skor till de två minsta. Deras fötter växer som ogräs... Köpte ett par skor till Tilde i tron om att hon hade ett visst mått på foten eftersom jag nyss mätt den, och kom hem och det visade sig att hon hade över 1,5 cm större fot! Det var bara att vända tillbaka till affären och ta nästa storlek... Dessutom var hennes ena par vinterskor en halv centimeter för små! Men fick i alla fall tag på ett par vinter/vår stövlar och ett par vårskor till Tilde och ett par joggingskor och ett par sandaler till Malte (ej på bild, de fick jag inte av honom när jag vill fota. Tecken på att han gillar dem...) 
   
                       

Införskaffade även en mätsticka så jag från och med nu kan ha lite bättre koll på mina växande barn fötter!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina skor! Vilken tur att du hittade vinterskor så här långt fram på säsongen. Det brukar ju vara rätt utplockat när dom haft reor och så.

Vad smart att köpa en mätsticka. Kan ju vara smidigt att slippa ta med barnen när det är dags.. det är ju inte alltid så poppis att prova skor i den här familjen. Vart köpte du den?

2009-01-30 @ 20:03:28
URL: http://lak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0