Ny beställning...

Har suttit och beställt nya saker till mitt smyckespyssel från www.cchobby.se. Det finns så mycket man vill ha och så snabbt pengarna tar slut... Försökte begränsa mig till att bara beställa själva smyckestillbehören, så som kedjor, lås och ringar. Det slank visserligen ner lite neutrala vita glaspärlor och vita sötvattenspärlor, men annars hittade jag inte vad jag sökte. Jag vill ha lite större glaspärlor i läckra färger eller försilvrade metallberlocker, typ hjärtat somjag använde till ett annat halsband som var i det förra inlägget. Någon som vet var jag får tag på liknande?
      Här i E-a finns det inte en enda pysselbutik som jag vet om, utan allt måste beställas på nätet. Har sökt  på Panduro, men vad finns det mer? Tacksam om någon har något bra förslag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Jag visste inte att du bloggade! Kul!

Nu kan jag ha lite koll på vad ni gör..

Kram

2009-01-29 @ 11:26:56
URL: http://tezzinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0