Ännu fler sammanträffade...

Jag börjar inse att snart är hela staden släkt med alla! Jag har tidigare beskrivit här i bloggen hur det kom sig att jag köpte ett spel av en elev via blocket (http://maltebus.blogg.se/2008/november/). Samma elev hittar jag härom dagen på min svägerska L:s facebook! Blev ju förstås lite fundersam på hur de känner varandra, men tänkte att eleven säkert är bekant med min svägerskas söner. Men det visar sig att denna elev har bott hemma hos L tillsammans med sin pappa då L och pappan dejtade! Det betyder att jag har ju träffat denna elev och far i början av mitt och Pioters förhållande för X antal år sedan. Hur stor är sannolikheten? Eleven konstaterade ju rätt snabbt att han, eventuellt nästan kanske lite grann, var kusin med mina barn!

Konstigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0