Skolresa

Imorgon bär det av på skolresa med 14 st. elever. Vi ska åka till Dalarna och åka skidor i Orsa, och bo i en kollegas fritidshus, (www.sandbackendalarna.se). Det ska bli jätteroligt eftersom jag inte har åkt skidor på minst 6 år... Vi får väl se hur detta slutar, eftersom sist gjorde jag en snygg frivolt i backen och fick en spricka i revbenet! Jag resonerade lite som så att då hade jag ju provat att åka i alla gröna och blåa backar i hela tre(!) gånger så då var jag ju nästan proffs... så jag var tvungen att prova en svart backe... vilket inte gick så bra!!! Men denna gång planerar jag att ta det lite lugnare eftersom jag måste köra hem eleverna efteråt...
    Det jobbiga med att vara borta i fyra långa dagar är att jag aldrig har varit borta från de små barnen så länge. Men det kanske bara är nyttigt?

En sammanfattning av resan kommer till helgen... och alla ni som ska åka skidor under veckan i backarna i Orsa Grönklitt, SE UPP!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0