Kan det inte var helg igen, snälla????

Helgen som passserade känns inte som om den ägde rum. Var ju borta på fredagskvällen och sen akutenbesök som ni redan vet... Lördagen gick åt till att försöka upprätthålla ordningen i huset, förbereda för ett "party" på söndagen samt försöka få till sig något så när för en tjejfest.
   Tjejfesten var ägnad en barndomskompis som har fyllt 30år. Det var trevligt med god mat och gott vin! Bortåt midnatt bar det av ner till stan och in på Harrys, vilket jag lika gärna hade kunnat varit utan... Så trångt! Men eftersom nattbussen inte skulle gå förrän 02.05 fick jag vackert stanna kvar...  Jag förstår inte varför man aldrig lär sig, att det är såååå mycket trevligare på festen och ändå ska man ner på stan! Varför???
   Kom i alla fall hem och i säng till 03.00 och var "lite" trött när barnen väckte mig vid nio på morgonen. Men då var det bara upp och förbereda för ett Meandi-party (www.meandi.se) som jag hade lovat Joanna, som är säljare. Det blev lyckat, det finns ju så mycket fina kläder till barnen där. Efter att ha blivit lovad att jag inte behöver betala förrän barnbidraget i februari kommer så handlades det en del... Så nu kommer barnen vara så fina till sommaren!
  Så nu är det bara och invänta nästa helg, som i och för sig kommer att komma snabbare än vad man tror och nästa vecka bär det av till Dalarna på skolresa... Undrar hur detta kommer att sluta? Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0