Helgen i korthet...

Usch och fy på mig för att jag är så dålig på att uppdatera... Nåja, det kan ju vara ett tecken på att jag har lite annat för mig än att sitta vid datorn.
    Det känns inte som om det har hänt så mycket denna helg förutom att den som vanligt har gått för fort... Hela lördagsförmiddagen fram till halv två gick åt till att träna sång och korre inför vår show den 18/4, som vi har med kören (www.keytownharmony.se). Efter det var det mest bara hemmapyssel som gällde eftersom det kalas vi skulle gå på blev inställt.
   Även kalaset som Tilde skulle gå på under söndagen blev inställt, så det blev mycket tid för famillen. Eftersom det var jättehärligt vinterväder ute med massor med snö så tillbringade vi hela förmiddagen ute. Vi gjorde snögubbar, en snökänguru(?), snölykta och en stor snöigloo. Det var perfekt temperatur för snöskulptrering och jättemysigt eftersom alla barnen var med.

                                  
                                               En mycket glad snögubbe och mycket glada barn!


                                  

                                              En mysig snögrotta att krypa in i med syskonen är toppen!


                                   
          Bara för att visa hur hög den är var jag tvungen att medverka på ett kort... (Men jag syns nästan inte...)

Det tråkiga är bara att sen se barnens ledsna miner när det smälter bort...



Satt i fredags och exprimenterade lite med kameran och tog lite foton med bl.a. sepia-färg. När jag sen tittade på kortet på Malte ser det ut som om det vore taget för minst 30 år sedan. (Om inte annat på frisyren...)

                                      

        Men jag kan garantera att det bara är lilla Maltebus, som är i stort behov av en klippning! Som bevis blir det en bild till...
                                    

Kommentarer
Postat av: EmE

Ser ut som en jätte mysig helg:) Och vilken snögubbe:)

2009-02-09 @ 09:07:03
URL: http://livetsskafferi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0