Nu är semestern slut...

Sitter här med lite jobbångest. Imorgon är nästan 8 veckors ledighet till ända... Jag ska väl inte klaga, för vi har haft en otroligt bra sommar med varierande aktiviteter, men ändå... Jag hade gärna stannat kvar i min baden-baden och läst en bok till! Men man får väl se det positivt med att vardagen äntligen kommer med rutiner, speciellt för barnen. De har haft sena kvällar och sega mornar, knepiga mattider osv. Men det kostar på att vända tillbaka på dygnet. De har svårt att komma till ro på kvällen och svårt för att vakna och imorgon måste vi vara på dagis strax innan halv åtta. Undrar hur det ska gå?

I kväll har jag varit på premiärvisning av meandi.s höstkollektion. Så mycket fint! Ska själv ha en visning den 23/8 om det är någon som är intresserad att komma...

Innan klädträffen var jag iväg med Malte och Tilde till frisören. Tilde var som vanligt inga problem att klippa, medan Malte däremot tänkte vägra sin första frisörklippning. Men efter lite mutor och knäsittning blev han tillslut klippt. Vilken annorlunda kille det blev! Han ser helt plötsligt mycket äldre ut och jag inser att nu har jag verkligen ingen bebis kvar. Ska försöka ta kort på honom imorgon med nya frisyren, så jag kan lägga upp en föreochefter-bild.

Nu ska jag gå och lägga mig och mentalt förbereda mig för morgondagen... Lycka till, till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0