IKEA

Har varit på Ikea idag och köpt två nya väggskåp till köket. Jag har bestämt att vitrinskåpet med vinglas och finservis ska bort och allt som står där ska gömmas i köksskåpen. Problemet var bara att det var fullt i alla skåp och då löser man det smart: Köper nya köksskåp! Nu sitter jag här och började plocka ur kartongerna för montering men sen tappade jag orken och hamnade vid datorn istället... Det blir nog inget skruvande idag utan det får förgylla min förmiddag imorgon istället.

Annars blev det inte så mycket annat handlande idag, även om jag har hittat en ny säng som jag vill ha till Tildes rum med bra förvaring under. Jag får väl smöra hemma och se vad skattepengarna räcker till... Men Tilde är helt med på noterna i alla fall!

Nej, nu är det sängen som väntar om jag ska orka skruva imorgon.

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid lika roligt att förnya hemmet! Vad blev det för hyllor?

2009-08-04 @ 08:18:21
URL: http://lak.blogg.se/
Postat av: Helena

Funderar på vad vi ska ha för säng till Karins rum, när hon äntligen får eget rum i höst. Hade tänkt skaffa riktig (vuxen-)säng på en gång, så att en förälder kan sova i den vid behov... Men vet inte. En lite mindre med trilla-ner-skydd kanske är bättre?

2009-08-04 @ 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0