Jag har inte slutat skriva, men...

...jag har inte haft tid eller ork! Kan ju tyckas lite knepigt eftersom jag nyss har haft en veckas härligt påsklov och borde ha haft tid att skriva lite. Men icke... Jag har knappt tittat på mailen under hela veckan, vi har mest varit ute och vårstädat trädgården och så har jag främst varit med barnen. Det har varit så skönt att bara vara och inte ha en massa måsten, jag har knappt lämnat tomten på en vecka! Men nu är vardagen ikapp och det ska bli lite ordning i livet igen, fast jag hade gärna varit ledig lite längre... Nu sitter jag på jobbet och håller på att avsluta första dagens arbete så bilder och en uppdatering från påsken kommer sen... någon gång... kanske... Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0