Ibland är livet jobbigt...

Igår var det en så där jobbig dag, när allt känns långt och trist. Arbetstid till 17, sprängande huvudvärk och trötthet. När jag är på väg hem för att vila får jag ett telefonsamtal från min kära man som behöver hämtning för vår bil, den nyare, har stannat och bara vägrar starta igen... Åker dit och får vänta på att bärgaren ska komma, tar med två hungriga, trötta och gnälliga barn hem... Tilde "ballar" ur och verkar bli sjuk, somnar kl. 18.15... Malte håller igång en stund innan han också blir gnällig och trött, ögonen börjar klibba ihop sig och snoret kommer...
   Idag var Tilde i alla fall på benen och glad som en lärka men lilla Maltebus vaknade med ett oroligt "-Ja seäj inge...!" Båda ögonen totalt igenmurade så han lär ju inte gå till dagis på ett par dagar. Kan det påpekas att det är helt fel tid att bli sjuk på vad gäller att vabba!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Ja visst känns allt lite trist o jobbigt nu?!

2009-04-22 @ 14:29:31
URL: http://blogg.passagen.se/julietteisback
Postat av: Helena

Men det blir iaf varmare och varmare ute och snart är det sommar och sommarlov!

2009-04-23 @ 19:27:06
URL: http://helenamariacecilia.blogg.se/
Postat av: Faster M

Kom igen Kristin jag längtar efter din blogg

Kram från faster M

2009-05-31 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0