Träning

Jag har bestämt mig för att försöka öka min träningsdos. Från just nu nästan noll till åtminstone två ggr i veckan. Så igår efter jobbet åkte jag hem till min mors lägenhet för att låna hennes crosstrainer. Jag tänkte att det måsta vara lite lagom att börja med. Efter 20 min höll jag på att svimma och trillade nästan av maskinen. Att det skulle vara jobbigt anade jag men att det var så jobbigt i kombination med min dåliga kondis blev en upplevelse. Funderade på att vila lite och sen upp igen, men tiden rann iväg och jag var tvungen att åka till dagis och hämta T och M. Men jag fick i alla fall lite blodad tand och ska dit igen på torsdag.
                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0