Skolforum

Idag har jag varit på skolforum i Stockholm och förkovrat mig. Jag har letat bland läromedel och andra bra pedagogiska saker. Hitttade förstås en hel del till mig privat också, två scrapbooking-kit plus tillbehör, en julklapp (eller en födelsedagspresent, har inte bestämt mig än) till Tilde och en "lära sig skriva"-bok till lillfröken. Hon har ju kommit  på att hon vill lära sig skriva och läsa och ha läxa eftersom storebror har det... Efter dagis idag har vi då suttit och bokstaverat VAL, TAK, APA, BÅT mfl. Håller intresset i sig har hon nog lärt sig läsa innna hon blir fyra. Skulle ju vara lite häftigt, vilken stolt mamma det skulle bli... Nördig svensklärare som jag är...

Kommentarer
Postat av: Mirjam

haha...nördKristin...Tilde följer mönstret som lillasyster (nördMirjam läser forskning)och kommer förmodligen lära sig saker tidigare än vad Wille gjorde. /Syskonexperten

2008-10-30 @ 08:07:32
URL: http://blogg.passagen.se/julietteisback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0