Modevisning

Har just kommit hem från en modevisning på "House of style". Det är ett par företag som har gått ihop och kompletterar varnandra till en helhet. En smikös, en frisör, en fotograf och en smyckesdesinger. Dagen till ära var det även ett  underklädesföretag med. Det var mingel, magdans och rabatterad shopping! Jag bokade in en studiofotagrafering för mina barn (hur nu det ska gå till att få alla tre att vara glada och arbetsvilliga samtidigt) och har lämnat in mitt nya halsband och armband för komplettering av nya pärlor. Allt kostar ju en krona eller två, men som plåster på den ekonomiska plånboken vann jag ett presentkort på 250kr på Triumpf. Roligt, eftersom jag aldrig brukar vinna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0