Seg i kolan!

Idag har vi i arbetslaget haft en heldag ägnad åt planering. Nu har vi kastat runt personal och elever lite hit och dit så ingen vet nog riktigt vad vi ska göra.... Jorå, allt ordnade upp sig något så när, men det slutade med att jag sa ja till att utöka ett pass med 40 minuter vilket var på bekostnad av i stort sett enda gråtid under hela veckan. Men efter att ha suttit i möte i över 6 timmar säger man ja till nästan vad som helst bara föra att få slut på mötet!
     Just nu arbetar jag (eller rättare sagt SKA arbeta)  bara 75% eftersom jag är sjukskriven på deltid. Problemet blir på mitt jobb att eftersom jag har elever hela förmiddagen och min planeringstid efter kl. 14 när eleverna har gått hem, så arbetar jag fortfarande i stort sett lika mycket med eleverna. Det är min gråtid, planeringstid, som går åt till sjukskrivningen! Lite sjukt, men jag får väl skylla mig själv som inte har tagit tag i det. Men det måste jag göra annars är det ju bara ett stressmoment att göra samma jobb fast på mindre tid! Skärpning Kristin!  

Kommentarer
Postat av: faster Monika

Läser din blogg regelbundet det är kul att " ha reda på er".

Jag vill bara understryka det du skriver att du måste se till att inte jobba 100, det finns ett skäl till din sjukskrivning så alltså; ta hand om dig!

Kramar från faster

2008-11-19 @ 16:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0