Sammanträffande

Eskilstuna är bra litet, (om det nu är någon som tvivlat...). Wille fyller år och inför det hade vi tänkt byta i hans PS2 mot en XBOX. Tv-spelsaffären har någon drive att om man lämnar in den gamla konsollen + fem spel så får man köpa ett XBOX för 399:- , en ok födelsedagspresent tyckter vi. Tänke lite smart att köpa ett par begangnade spel till julklapp och gick in på Blocket för att leta. Hittade två spel som han vill ha i obruten förpackning till ett bra pris och jag mailar till säljaren och frågar om spelen finns kvar. När jag öppnar mailen på morgonen ser jag att jag har fått svar av en kille som är min elev! Vad är oddsen för det? Hoppas bara att Wille nu vill byta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0