Ny skrivare

Har idag fått vår nya skrivare att fungera, i alla fall nästan... Vår gamla fotoskrivare har inte fungerat på evigheter och när Pioter av en slump tittade på garantikvittot såg han att försäkringen går ut i slutet av november. Så nu blev det äntligen av att byta in den och få en ny. Jag håller nu på att testar alla möjliga utskrifter för att se kvaliten på fotografierna som skrivs ut. Än är jag inte nöjd men så har jag också slut på glansigt fotopapper. Jag tycker att de matta papprena är lite tråkiga. Får nog köpa bra papper innan jag bestämmer mig för att skrivaren är bra...
     Annars verkar den bra med både scanner och kopiator. Bra med fler funktioner i ett så det går att rensa ut bland prylarna. (Alla som känner oss vet hur mycket teknikprylar min käre man har...)

Denna blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0