Jag blir såååååå trött...

Denna vecka har vi varit uppbokade allihopa lite till mans. Det har varit något nästan varje kväll och idag ska Pioter jobba sent. Men igår var vi båda hemma och med en tom kyl och frys insåg jag att det måste storhandlas. Åker till Coop Forum för att ladda upp med storköp. Wille var med för att hjälpa till. När vi kommer dit och börjar plocka på varor inser jag att jag har åkt ifrån plånboken och bankkortet! Jaha, vad göra? Åka hem utan att ens ha mjölk och fil till frukost? Då säger Wille att han hade smugit med sin plånbok ifall han hittade ett spel att köpa... Tack! sa jag och norpade åt mig plånboken för att i alla fall kunna handla det viktigaste. Men jag måste väl ändå handla snart igen...

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Kommer inte du på kören då?!?!?! buuhuu

2008-11-13 @ 13:42:59
URL: http://blogg.passagen.se/julietteisback
Postat av: Mirjam

Saknade dig igår på kören. Var riktigt kul! Kram

2008-11-14 @ 13:21:47
URL: http://blogg.passagen.se/julietteisback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0