VAB-dag

Idag har jag varit hemma med Malte. Han var dålig i magen igår och var hängig i morse så jag fick lov att vara hemma. Tilde mådde bra så hon fick gå till dagis som vanligt för att Malte skulle få lugn och ro. Och lugn och ro har vi haft det... Jag har idag konstaterat att det är skönt att vara hemma med ett barn som inte är vrålsjukt, men ändå så där sjukt att de gärna sover bort dagen... så idag har jag hunnit med att: tvätta två maskiner tvätt (vilket i och för sig inte tar så lång tid eftersom den sköter sig själv), bakat en sats med lussebullar, tränat 25 min på crosstrainern, duschat, städat i köket samt suttit en stund vid datorn! Inte illa... Självklart vill jag inte att mina barn ska vara sjuka så jag måste vara hemma, men eftersom mina barn nästan aldrig är sjuka blev detta en ny erfarenhet!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Erkänn att du proppade i honom bulldeg så han fick ont i magen med flit..hahaha

2008-12-01 @ 15:52:04
URL: http://blogg.passagen.se/julietteisback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0